Djuren & jag

Helgen


I lördags var vi till Galtström. Det var nåt jippo där med fioler, dragspel och knätofsmän.

Barnen åkte Loke. Lillen badade och skällde på kossorna som han tyckte var rätt underliga. Flisa som älskar att åka på utflykt, gick omkring där bland alla människor med sin tratt och njöt. Ayla hon bara var, som vanligt…

På söndag blev Flisa riktigt psycho igen, bara ligger i korgen och morrar när man närmar sig. Hon vill inte gå ut, så ibland slipper hon. Men även hon måste ju ut ibland, så då får jag gå fram till henne och lyfta upp henne samtidigt som hon är superelak. Tur att hon har tratt så jag slipper bli biten. Direkt när vi kommer ut på gräset är hon helt vanlig igen.
Jag skulle vilja veta vad jag ska göra med henne när hon är så där.

29 juni 2009 - Posted by | Ayla, Flisa, Lillen, Vi

3 kommentarer »

  1. 😉

    Kommentar av Jennie | 30 juni 2009 | Svara

  2. Bara be Eken hjälpa er..

    Kommentar av Jennie | 30 juni 2009 | Svara

    • Hmrff, dålig lösning tycker jag…

      Kommentar av Karin | 30 juni 2009 | Svara


Lämna en kommentar